שיפוץ והחלפת מטבח

שיפוץ או החלפת המטבח נחשבים לפתרון נפוץ ומתבקש, לשיפור איכות החיים בבית. זה מתבקש למשל כאשר המטבח הקודם התיישן ולא מתאים לצרכים הנוכחיים. האפשרויות בנושא זה רבות כל כך, לכן רצוי להיעזר באיש מקצוע אמין ובחברה שתוכלו לסמוך עליה לשביעות רצונכם המלאה. מתכננים שיפוץ, שיקום, ברמת החדר או אפילו הבית כולו? לרשותכם חברת "הקבלנים" הוותיקה. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתקדם עם שיפוץ והחלפת המטבח, בצורה המתאימה לכם ביותר.

הגדרת תקציב – אפילו לפני התכנון

טווח המחירים שבו ניתן לשפץ או להחליף מטבחים ישנים בחדשים הוא עצום. מדובר בפערי מחיר של מאה אחוזים ויותר. על כן, לפני שמתחילים לחשוב על סגנון ולפני שמתחילים לחשוב על תוכניות, החליטו מהו הכיוון של התקציב. לכל הפחות כדאי שיהיה לכם רושם כללי, בטרם תתייעצו עם איש מקצוע שיסייע לכם יותר. בשלב הבא ניתן יהיה להגדיר כתב כמויות ולהמשיך עם תכנון והגדרת עלויות ריאלית ומעשית.

תוכניות והגדרת חומרים

חשבו היטב האם רצוי לכם לבצע כעת שיפוץ במטבח בלבד או שתרצו לשלב זאת עם שיפוץ בחדרים נוספים בבית. בעריכת תוכניות השיפוץ צריך להביא בחשבון את הצרכים שלכם, את הטעם העיצובי שלכם וכמובן את עיצוב הבית הנוכחי בחדרים האחרים. אי אפשר לתכנן מטבח חדש או משופץ, תוך התעלמות מיתר החללים בבית (אפילו אם לא נוגעים בהם כלל). אחרי שאתם יודעים את תרצו לשפץ בתקציב נמוך או בתקציב הרבה יותר גבוה (שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר), יש להביא בחשבון את רמת החומרים והגימור. במידת ורוצים יותר מאשר שינוי סגנוני, רצוי לטפל גם בצנרת, במיוחד אם בשלב זה הצנרת היא מיושנת ולא עומדת בתקן החדש.

תוצאות מעולות, לקוחות מרוצים

בהכללה, המטבחים כיום לרוב פתוחים ומודרניים. פחות נהוג להפריד את המטבח מיתר החללים בבית כגון סלון או פינת אוכל. אי מודרני ופתרונות נסתרים, מגירות וארונות טריקה, אלה חלק מהמגמות העדכניות החכמות והנכונות.

עומדים לשפץ ורוצים להתייעץ עם איש מקצוע אמין ומנוסה? בחברת "הקבלנים" עומד לרשותכם הנדסאי בניין ובוגר קורס קבלני שיפוצים. מתמחים בשיתופי פעולה עם ספקי מטבחים ומעצבי מטבחים מהשורה הראשונה. בחברה השלימו עד כה יותר מעשור של פרויקטים בבניה ושיפוצים, לרבות הקמה ושיפוצי וילות, מבנים עד 4 קומות, שיפוצים מקיפים או שיפוץ חדרים שונים.  מקבלים פרויקטים מאשקלון ועד נתניה ושואפים תמיד להשאיר פרויקט עם תוצאות מעולות ולקוחות מרוצים.

הערות מושבתות.