שחזור ושימור מבנים

בנייה מודרנית נחשבת למאוד פונקציונליות, אבל לא תמיד היא הדבר הטוב ויפה ביותר בסביבה. כאשר ניגשים למבנה ישן או אפילו עתיק, לעיתים רצוי (ולפעמים חובה), לנקוט בתהליכי שחזור ושימור ראויים לשמם. לפעמים, נדרשים חומרי בניה מיוחדים, אך לא תמיד עושים שימוש בדיוק באותם חומרי הבנייה המקוריים. כאשר זה לא מתאפשר, ניתן להשתמש בתחליפים בתנאי שהם יהיו ברמה מספקת ולפחות טובה מאוד. כמו כן, השימור צריך לעמוד בסטנדרטים אדריכליים והנדסיים גבוהים מאוד.

פונקציונליות גבוהה ועיצוב מרהיב

שיפוץ אפשר לתכנן בצורה מושכלת, תוך שימת לב לדגשים החשובים לכם. אם אתם רוצים יותר מאשר רק קוסמטיקה ואם פונקציונליות בשבילכם לא תבוא במקום עיצוב, אפשר לבצע את הכל יחד. לרשותכם חברת "הקבלנים", בעלת ניסיון של מעל עשור בשיפוצים במגוון סגנונות. החברה מספקת פתרונות טובים גם בשימור. אם אתם רוצים לשפץ מבנה ישן, לשמור על הארכיטקטורה שלו, לשמור על העיצוב אבל לטפל בתשתיות ולהפוך אותו לבטיחותי ויציב, פה יש לכם על מי לסמוך.

כך לשחזר ולשמר בתוצאות הטובות ביותר

לא כל המבנים הישנים מתאימים לשימור. לא את כל המבנים העתיקים כדאי להשאיר כמו שהם, בלי הקפדה על טיפול יסודי באלמנטים השונים, בגג, במרפסות, צנרת, אלמנטים מיוחדים של חיפויים, מעקות ועוד. לפני ביצוע פעולה כלשהי, צריך להבין היטב האם ישנה דרישה מיוחדת מטעם הרשויות, לגבי השימור. חשוב שתופק תוכנית שיפוץ ושיקום, שימור ושחזור לפי הצורך.

רצוי כי את פעולות הביצוע תפקידו בידיו של איש מקצוע מצוין. בחרו למשל הנדסאי בניין עם רקע בהקמת מבנים ושיפוץ. התרשמו מפרויקטים לדוגמא, כפי שהם נראו לפני השחזור וכפי שנראו לאחר הביצוע. שימור, שיפוצים, תיקוני יסודות או שיקום אלה לא דברים שמבצעים כל יום. אלה לא מסוג הדברים שקבלן טיח או קבלן צבע (מבלי לזלזל כמובן) יכולים לבצע. על מנת שתוכלו לראות אצלכם את התוצאות הטובות ביותר, בחרו חברה קבלנית בעלת ניסיות עשיר. וודאו רקורד טוב בפיקוח בנייה, חוות דעת טובות של לקוחות ויכולת לתאם פתרונות עם ספקים נוספים בתחומי הבניה והשיפוצים.

לרשותכם "הקבלנים" – בהנהלת הנדסאי בניין מוסמך ובעל רקורד עשיר בבנייה, שיפוץ  ופיקוח בנייה. בעל החברה בוגר קורס קבלני שיפוצים ששואף תמיד למצוינות. מספקים ללקוח מעטפת של פתרונות, באמינות, במקצועיות, ביושר. ניסיון רב בהקמת ושיפוץ וילות, וכן מבנים עד 4 קומות. אין ספור לקוחות מרוצים מאשקלון בדרום ועד נתניה בצפון.

הערות מושבתות.