לקראת עבודת ריצוף? הנה האפשרויות המובילות עבורכם

 

ביצוע שיפוץ הינו החלטה משמעותית ביותר, בעלת השפעות ארוכות טווח גדולות. זוהי החלטה לשפר את רמת הבית, להגן עליו מנזקים עתידיים ולהעלות את רמת החיים בו, כמו גם את ערכו. עם זאת, יש חשיבות אדירה בביצוע השיפוץ בצורה נכונה. בחירה מדויקת של הקבלן, היקף העבודה ושיטת העבודה, הינן קריטיות עבור השגת מטרות השיפוץ. במקרה של עבודות ריצוף, המצב אינו שונה. עם זאת, כאשר ניגשים לבצע עבודות ריצוף, רבים מתקשים לבחור את השיטה המתאימה עבור ביתם. בין עודף מידע, המלצות רבות ואינסוף הצעות, בהחלט ניתן להבין למה. אז בכתבה זו, נתייחס להחלטה הראשונה שעליכם לקבל לקראת עבודת הריצוף: האם להחליף את הריצוף, או להדביק ריצוף חדש על פני הישן.

 

פירוק והחלפת הריצוף

שיטה זו הינה יסודית ומורכבת יותר, אך היא מחזיקה במספר יתרונות גדולים. ראשית, עבודה זו מתאפשרת בכלל המצבים, ללא קשר למצב הריצוף הקיים. בנוסף, ביצוע עבודת ההחלפה מאפשרת לבדוק את מצב הצנרת, ולבצע בה תיקונים במידת הצורך. זאת, בניגוד לשיטה ההדבקה, אשר מסבכת ומקשה על עבודות צנרת עתידיות. לרוב, השיטה נחשבת גם לאסטתית יותר, מכיוון שהיא שומרת על ריצוף אחיד. זאת בניגוד לשיטת ההדבקה, אשר יוצרת הפרשי גובה בין חלקים שונים בבית. לכן, גם אם היא יקרה יותר, היא תבטיח לכם איכות ושקט לטווח ארוך. עם חברת "הקבלנים", אתם תקבלו את השירות הנוח, המקצועי והאיכותי ביותר, אשר יבטיח כי תהליך החלפת השיפוץ יהיה הכי חלק שאפשר, וישפיע על שגרת החיים שלכם כמה שפחות.

 

הדבקה על גבי הריצוף

במסגרת שיטה זו, פשוטו כמשמעו, מדביקים את הריצוף החדש על גבי הישן. היתרון המרכזי של עבודה זו הינו הפשטות שבה. היא דורשת זמן קצר יותר, משאירה פחות לכלוך ולרוב גם זולה יותר. עם זאת, יש לה מספר חסרונות משמעותיים שחשוב להכיר. בעיקר, היא מקשה על ביצוע תיקונים עתידיים, כמו החלפת אריח בעייתי, או תיקון לתשתיות שמתחת לריצוף. בנוסף, שיטה זו דורשת את קיצור הדלתות, מכיוון שהיא מגביהה את הרצפה. השיטה מתאימה רק במצבים מסוימים, כאשר היא יכולה להתבצע רק במידה והריצוף הישן הינו יציב ומפולס.

הערות מושבתות.